Częste Pytania
- 1. Jakiego obszaru dotyczą realizowane przez Państwa usługi?
- 2. Jak rozliczymy się za usługę? Czy konieczne jest wpłacenie zaliczki?
- 3. W jaki sposób złożyć zamówienie?
- 4. Kiedy i w jakiej formie otrzymam wycenę?
- 5. Z jakim wyprzedzeniem powinniśmy się umówić?
- 6. Jak wiele czasu zabiera przeprowadzka?
- 7. W jaki sposób powinniśmy się przygotować?
- 8. Czy realizowane przez Państwa usługi są ubezpieczone?
- 9. Co jeszcze, oprócz przeprowadzek znajduje się w Państwa ofercie?
- 10. Od czego zależy cena realizowanej przez Państwa usługi?
- 11. Czy mogę dojechać razem z Państwem do docelowego miejsca mojej przeprowadzki?
Na jakim obszarze realizują Państwo swoje usługi?
Nasza firma zlokalizowana jest w Gdańsku. Trójmiasto stanowi zatem lokalizację, w której realizujemy najwięcej zleceń. Niemniej jednak przyjmujemy zamówienia na terytorium całej Polski i Europy. Zdarza nam się również świadczyć międzynarodomowe usługi transportowe dla firm i osób prywatnych.
Powrót
Jak rozliczymy się za usługę? Czy konieczne jest wpłacenie zaliczki?
Jeżeli zlecona nam przeprowadzka ma charakter lokalny, wcześniejsze wpłacenie zaliczki nie jest wymagane, zaś sama płatność wykonana może być za pomocą przelewu bankowego lub gotówki, bezpośrednio po zrealizowaniu przez nas usługi. Płatności przelewowe są rozwiązaniem stosowanym szczególnie w przypadku klientów zaufanych, z którymi już od dłuższego czasu prowadzimy współpracę. Wcześniejsze wpłacenie zaliczki wymagane jest przez nas w przypadku usług o charakterze międzynarodowym, bądź dalszych tras krajowych.
Powrót
W jaki sposób złożyć zamówienie?
Zamówienia przyjmujemy od Państwa zarówno telefonicznie, jak i mailowo. Zawsze pozostaje również możliwość osobistego odwiedzenia naszej siedziby.
Powrót
Kiedy i w jakiej formie otrzymam wycenę?
Jeżeli chodzi Państwu o wycenę niewielkiej przeprowadzki o charakterze lokalnym, otrzymacie już podczas rozmowy telefonicznej z naszym konsultantem. Jeżeli zlecenie dotyczy trasy po Polsce, bądź usługi międzynarodowej, nasz pracownik przed opracowaniem wyceny dokonuje wizualnych oględzin na miejscu u klienta. Jeżeli nie mamy możliwości bezpośredniej wizyty u klienta (np. transport z Europy do Polski), dokonywana jest ona na podstawie indywidualnych ustaleń poczynionych drogą mailową. Polega to na przesłaniu przez klienta spisu rzeczy, które będą transportowane, zaś my dokonujemy na tej podstawie kalkulacji i przesyłamy gotową propozycję.
Powrót
Z jakim wyprzedzeniem powinniśmy się umówić?
Optymalnym czasem na umówienie się jest okres poprzedzający wykoananie usługi o około dwa tygodnie. Oczywiście w niektórych przypadkach będziemy w stanie zrealizować działania zlecone nam nawet dzień wcześniej. Zachęcamy jednak do wcześniejszej rezerwacji terminów, szczególnie jeśli zmiena miejsca zamieszkania planowana jest na ostatni tydzień miesiąca, stanowiący dla nas okres szczególnie wytężonej pracy i napiętych terminów.
Powrót
Jak wiele czasu zabiera przeprowadzka?
To ile czasu zabierze dana usługa zależy przede wszystkim od ilości transportowanego mienia, a także jego indywidualnych wymagań. Zazwyczaj usługa realizowana od początku do końca na terenie Trójmiasta zabiera około 4-5 godzin. W przypadku dalszych odległości, kluczową rolę będzie odgrywała oczywiście odległość. Przykładowo przeciętna przeprowadzka do Niemiec zajmuje zazwyczaj około 2 - 3 dni.
Powrót
W jaki sposób powinniśmy się przygotować?
Każdy korzystający z naszych usług klient otrzymuje od nas rzeczowe wskazówki dotyczące tego, w jaki sposób powinien on przygotować się do dnia, w którym będzie zmieniał adres. Rady te różnić się będą w zależności od tego, którą z proponowanych przez nas opcji zdecyduje się on wybrać, jednak jest kilka wskazań o charakterze ogólnym: radzimy wcześniej zaplanować ogólne ustawienie mebli w mieszkaniu; polecamy również nie zostawiać wszystkiego na ostatni wieczór. Pozostałe elementy - to już nasze zmartwienie.
Powrót
Czy realizowane przez Państwa usługi są ubezpieczone?
Nasza firma posiada następujące ubezpieczenia na wypadek zaistnienia nieszczęśliwych okoliczności:
- ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
- ubezpieczenia mienia w transporcie drogowym
Co jeszcze, oprócz przeprowadzek znajduje się w Państwa ofercie?
Oprócz realizacji krajowych i zagranicznych, by wyjść naprzeciw potrzebom szerokiego grona naszych klientów wprowadziliśmy usługę magazynowania mienia. Od zimy 2010/2011 w naszej ofercie pojawiła się również zupełnie nowa usługa ? monitorowanie stanu ośnieżenia wszelkiego typu budynków mieszkalnych, hal i magazynów. Oprócz monitoringu, w zakres usługi wchodzi także sezonowa opieka, polegająca na odśnieżaniu, usuwaniu nawisów śnieżnych i sopli, a także pomiarze grubości pokrywy śnieżnej.
Powrót
Od czego zależy cena realizowanej przez Państwa usługi?
Cena każdej usługi transportowej zależy w głównej mierze od tego ile oraz jakiego rodzaju mienie ma zostać przewiezione. W przypadku zleceń realizowanych na terenie Trójmiasta, rozliczamy się w systemie roboczogodzin, przy uwzględnieniu wyłącznie rzeczywistego czasu poświęconego na pracę. Opłaty za dojazd do klienta i powrót do bazy nie są doliczane. W przypadku przedmiotów posiadających większe gabaryty i ciężar, stosujemy odrębną wycenę. Dla przykładu transport pianina wiąże się z kosztem około 300zł. Jeżeli Państwa zlecenie dotyczyć będzie dalszych dystansów, największy wpływ na cenę będzie w tym przypadku miała odległość pomiędzy punktem początkowym, a docelowym.
Powrót
Czy mogę dojechać razem z Państwem do docelowego miejsca mojej przeprowadzki?
Często zdarza się to w przypadku usług o charakterze lokalnym, gdzie podróż nie jest długa. Raz na jakiś czas zdarza nam się także zabrać klienta w dalszą trasę. Z racji jednak na to, że podróż w ciężarówce bywa męcząca, nasi klienci zazwyczaj decydują się docierać do miejsca docelowego na własną rękę.
Powrót